1 saatte 53 giriş yaptım blogspot hesabımdan.
Sonra baktım doğrulama kodu istiyor.

Sonra fazla post girişi olarak düşündüm fakat SPAM gibi görüyor galiba google beni...

Ne yapmam gerekiyor şimdi..

Not:Anahtar kelime olarak tüm yazılarda 3 kelime verdim...