Saglamdır Saglamdır elbet paramız kalmaz alırız paramızı öylede böylede. Biz burada paramızı 1 ay olacak neden vermiyorlar onun derdinde degiliz insanları kandırıyorlar bugun yarın verecegiz diye. Telefonlara çıkmıyorlar her saat toplantıda oluyorlar her saat dışarda. son MSN den yaziyorlar 600k hit lazım diye önce sen insanların parasını ver sonra 300k 600k hit lazım yaz. Şu anda haberodasi.com saglamdır diyemez kimse paramız ödenmemeştir. Nasıl saglamlık bu ki çarşambaya kadar sonkez müsade istenmiş ve bugun hala ortalıkta bir açıklama yok? Saglam olan şirket 3-5k YTL ye tamah etmez öder. Bizde paramızı aldıktan sonra zaten bu tür sitelerle reklam çalışması yapmayız.

Bildigim bir çok adam buraya yazamıyor ya kardeş ya paramızı ödemezlerse diye hepsine aynı yalanlar söyleniyor. illaki insanlarla konuştugumuz MSN loglarını burayamı koyacagız.