odin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Duygu Hanım ile MSN yolu ile irtibata gectim. Kimsenin parası kalmaz diyor kendileri. 18/10/2007 bakalım yarın yada bugun bu sözün devamlılıgı hususunda burada yine tartışma olacakmı..

Odincim, bide bana burdan reklam alacaktık iyimi iyiki almamışız

Size Sabır diliyorum arkadaşlar