Sonuçda iş yapacaksın ki iTrader alasın . Hem sadece iTrader olanlara mı güvenilir adam 3 - 4 alışveriş yapar sonra hadi bana eywalla der dolandırtak sonra milleti . iTrader bakılarak yapılacak iş de değil o zaman.
Bunda kızacak bişi yok arkadaşım ileriye yönelik ödeme kabul etmiyorum, MSN dede defaaten söyledim size.
Forumdan 3 arkadaşa 4 sefer de toplam 345$ verilmiştir. MSN de ayrıca 140$ toplam 485$ paypal verildi hepsine ısararla buraya yazmalarını söyledğim halde sadece birisi yazmış.
Bundan sonra foruma yazmayacak kişiye paypal yok.
Şartlarım aynı paypal vermeye devam ediyorum.
%5 Y.Kredi