HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuçda iş yapacaksın ki iTrader alasın . Hem sadece iTrader olanlara mı güvenilir adam 3 - 4 alışveriş yapar sonra hadi bana eywalla der dolandırtak sonra milleti . iTrader bakılarak yapılacak iş de değil o zaman.
Bunda kızacak bişi yok arkadaşım ileriye yönelik ödeme kabul etmiyorum, MSN dede defaaten söyledim size.


Forumdan 3 arkadaşa 4 sefer de toplam 345$ verilmiştir. MSN de ayrıca 140$ toplam 485$ paypal verildi hepsine ısararla buraya yazmalarını söyledğim halde sadece birisi yazmış.

Bundan sonra foruma yazmayacak kişiye paypal yok.

Şartlarım aynı paypal vermeye devam ediyorum.

%5 Y.Kredi