Konu
Hor görmeyin..Yeniyim..Site yaptım..Dondurma va mı donduma.? :)
31-05-2006, 01:55:18
#9
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
geldi yalicam dio amirim, ben de var dedim napeym.