Konu
Hor görmeyin..Yeniyim..Site yaptım..Dondurma va mı donduma.? :)
31-05-2006, 01:51:24
#7
xfatihx
tamamdirrr bu gecenin konusu budur eheuhue öldüm ya gülmekten