anadoluspor adlı üyeden alıntı:
burda herkes birbirinin yalakalığını yapıyo moderatör rica etsem bu konuyu silsen gül gül nereye kadar öldüm

yine ne varsa iyinette var hadi hepiniz öpüldüz canlarım
Yürrüüüüüüü anca gidersin.

Zaten senin gibi ardamarı çatlamış birinden başka bir cümle kurması beklenemez.Aklınca ortamı gercen.