HolyBoY adlı üyeden alıntı:
walla haklısın fazla oluıyor ucundan azcık kesmek lazım :d
ne yapcan dövcenmi zeyneli
hey allahım mavi reklamındaki gibi çok oluyon zeynel ama çok güzel oluyon
zaten topic ten anlaşılıyor bu çocuk yorum istiyor demekki daha çocuk fazla üstüne gitmeyek büyüyüp gelir
burda herkes birbirinin yalakalığını yapıyo moderatör rica etsem bu konuyu silsen gül gül nereye kadar öldüm
yine ne varsa iyinette var hadi hepiniz öpüldüz canlarım